Människor säger att när hundarna blir gamla så blir de trötta, sega och tråkiga som inte vill leka eller gå promenader. De kommer aldrig till dörren när man kommer hem och viftar på svansen! Det stämmer inte på min fina blandras!! Hon ska ha sina aktiveringsleksaker, gömda snusdosor eller spår med snusdosor varje kväll  mellan 19-24 🙂 Helst ska hon också få sin Nina Ottosson boll på morgonen också med lite frukost kulor i. Hon är dessutom väldigt bestämd i sin åsikt, får hon ingen boll eller snusdosor så piper hon och skäller tillslut ;)♥ Då får man gå ut till köket och ge henne något att roa sig med. Hon är alltid värre när man ser någon spännande film på tv, så när det är jullotta på Liseberg har jag laddat både boll och hallon åt henne 🙂 bara för att få titta på tv i lugn och ro 😛 När jag gömmer snusdosor på tomten har jag en hund som springer gatulopp mellan de båda dörrarna tills man är klar! En riktigt liten toka, och som om inte det skulle vara nog så skäll hon godis från min jacka eller försöker gnaga hål på mina byxor för att få ut godis! Med andra ord har jag igen fått en unghund på 14,5 månad. ♥♥♥ Jag har jättesvårt dessutom att bli sur på henne för hon gör allt så snyggt och tittar på en så man smälter! Det är svårt att vara konsekvent när hon är så gammal. Enzo och Dea kommer inte ens undan med hälften av vad Majson kommer undan med 😛 Jag är lycklig över att ha en hund som är så glad och pigg trots sin riga ålder och hon visar verkligen att hon har livskvalité vilket är det viktigaste för mig ♥♥

Vem kan säga nej till en sån här sötis? inte jag iaf!♥

Letar efter snusdosor med torkad lunga i ♥♥

Den här bollen får maja 2 eller 3 gånger vaje kväll 🙂

Det här e majas hallon som hon får 2 gånger per kväll♥